Lees het Ebook en ontdek:
...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.
Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om je website onweerstaanbaar te maken
Wij moeten het er van hebben.
En klanten kiezen om die reden voor ons.
Een optimale vindbaarheid in Google.
Niet om ons ego te strelen, maar door klanten ook de mogelijkheid te geven om goed vindbaar in Google te zijn.
[the_ad id=’28752′]
Onze missie is altijd duidelijk geweest.
En daar heb ik met Kantoorruimtevinden.nl een lange weg voor af moeten leggen.
Met ups en downs.
Zo dacht ik er al te zijn, maar kwam er opeens een grote concurrent bij.
Funda.
Maar inmiddels zijn we Funda ook voorbij.
Voor een aantal belangrijke zoekwoorden.
Zoals een nummer 1 notering voor de zoekwoorden;
[su_spacer size=”10″]
En een nummer 2 notering voor de zoekwoorden;
[su_spacer size=”10″]
Nee.
Sterker nog.
Het begint pas.
Met een sterk domein als Kantoorruimtevinden.nl zijn er velen mogelijkheden.
Zo willen wij behalve op zoekwoorden met een commerciƫle intentie ook scoren op zoekwoorden met een oriƫnterende intentie.
Met artikelen zoals;
[su_spacer size=”10″]
Omdat de domeinnaam Kantoorruimtevinden.nl inmiddels een autoriteit is (in de ogen van Google) scoren wij automatisch voor andere gerelateerde zoektermen.
Deze gerelateerde zoektermen gebruiken wij vervolgens ook weer om de vermeldingen van klant te optimaliseren.
Een goed voorbeeld hiervan is het verhuurconcept van oVVice.
Deze vermelding is geoptimaliseerd voor de zoekwoorden “Flexplek huren arnhem“, en heeft op deze zoekwoorden een nummer 1 notering.
Niet alleen profiteert oVVice daarmee van de exposure op het zoekwoord “Kantoorruimte arnhem”.
Maar spreken ook een specifieke doelgroep aan op de zoekwoorden “Flexplek huren arnhem”.
KRV Kantoorproducten helpt ondernemers bij het vinden en inrichten van werkplekken.
Zo bestaat ons assortiment onder andere uit:
[su_spacer size=”10″]
En diverse vastgoedmarketing producten:
[su_spacer size=”10″]
Leave a Reply