Werkplek huren in business center Apeldoorn Rietveld (15086)

Het Business Center Apeldoorn is gesitueerd op Business Park Rietveld en biedt startende bedrijven, maar ook grote ondernemingen betaalbare kantoorruimte met optimale flexibiliteit en een tal aan faciliteiten voor de moderne flexibele werker. Het center ligt dichtbij de meubelboulevard van Apeldoorn, het centrum van Apeldoorn en bij het openbaar vervoer....

Het Business Center Apeldoorn is gesitueerd op Business Park Rietveld en biedt startende bedrijven, maar ook grote ondernemingen betaalbare kantoorruimte met optimale flexibiliteit en een tal aan faciliteiten voor de moderne flexibele werker. Het center ligt dichtbij de meubelboulevard van Apeldoorn,
het centrum van Apeldoorn en bij het openbaar vervoer. De kantoren zijn volledig gestoffeerd en voorzien van een moderne en comfortabele inrichting. Naast het huren van een fulltime kantoorruimte is het ook mogelijk om een Flexwerkplek, Gedeeld kantoor of Virtueel kantoor te huren.

Volledig uitgerust kantoor
Of u nu een eenmanszaak bent of een bedrijf met meer dan 100 man personeel, u vindt hier gegarandeerd
een volledig geoutilleerd kantoor, voorzien van de modernste IT- en telecomapparatuur, direct te aanvaarden, binnen uw budgettaire mogelijkheden en van elke gewenste oppervlakte.
– Receptie- en administratiediensten om uw post en telefoontjes af te handelen
– All-in kostprijs, inclusief huur, bijkomende kosten, servicekosten, verzekering en gas, water en elektriciteit
– Kantoor voorzien van uw eigen huisstijl en displays

Gedeeld kantoor
Profiteer van de voordelen van een eigen werkplek, zonder vast huurcontract, plus de mogelijkheid om te netwerken en ideeën uit te wisselen.
– Persoonlijke werkplek in een open kantoor
– Inclusief alle IT- en telecomfaciliteiten die u nodig hebt
– U betaalt alleen voor de tijd dat u de werkplek gebruikt, al vanaf 5 dagen per maand

Flexibele werkplek
Zijn uw medewerkers regelmatig op pad? Profiteer van de voordelen van een flexibele werkplek die beschikbaar is als uw medewerkers er gebruik van moeten maken.
– U bespaart geld: geen investering vereist
– U kunt de ruimte inrichten naar de wensen van uw team
– Inclusief IT- en telecomfaciliteiten en administratieve ondersteuning
– Uw eigen huisstijl en displays
– Extra ruimte beschikbaar: volledig gebruik van vergaderruimte en lounges

Virtueel kantoor
– Een opvallend zakenadres voor een uitstekende uitstraling
– Een lokaal telefoonnummer met persoonlijke voicemail
– Professionele telefoonbeantwoording service
– Post ontvangen en doorsturen volgens uw instructies
– Secretariële ondersteuning bij de hand
– Een paar dagen per maand uw eigen, compleet ingerichte, kantoor

FACILITEITEN
Reguss Business Centre Apeldoorn Het Rietveld:
– 24 uur toegang
– Gratis parkeerplaatsen
– Business Lounge
– Vergaderruimten
– Topkoeling
– Lift
– Goede vervoersverbindingen
– Faciliteiten voor mindervaliden
– Studio voor videoconferenties
– Snelle toegang tot internet met RegusNet
– Verkoopautomaten
– Broodjesservice

Het center ligt dichtbij de meubelboulevard van Apeldoorn, het centrum van Apeldoorn en bij het openbaar vervoer. Station Apeldoorn Osseveld ligt op 3 minuten loopafstand

Er is voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein.

Services inclusief:
– Inrichting
– Receptie
– Gas, water en elektra
– Gemeentelijke gebruikersbelastingen
– Onderhoud en reparaties
– Schoonmaak

Prijs: € 250 - € 750
Type: huur
M2: In units vanaf 10m2
  • receptie
  • printer ed
  • kantoor 4
  • kantoor 3
  • kantoor 2
  • kantoor
  • buitenkant 2

Adresgegevens

  • Adres:

  • Het Rietveld 55A

  • Postcode:

  • 7321CT

  • Plaats:

  • Apeldoorn

  • Land:

  • Nederland

Kantoorpand inclusief

Kaart (Google Maps)

GRATIS REAGEREN

Geheel vrijblijvend meer informatie ontvangen over deze werkplek? Vul uw gegevens in, en u komt in contact met de eigenaar van dit object (zonder tussenpersoon).

Sorry! U heeft niet alle informatie ingevuld. Vul ze alsjeblieft in.

Uw gegevens worden verzonden via een beveiligde SSL verbinding

Wij maken gebruik van een Privacy Statement .