Werkplek huren in business center Maastricht City (11722)

City Centre Maastricht biedt startende bedrijven, maar ook grote ondernemingen betaalbare kantoorruimte met optimale flexibiliteit en uitstekende faciliteiten. De kantoren zijn volledig gestoffeerd en voorzien van een moderne en comfortabele inrichting. Naast tal van aantrekkelijke faciliteiten worden er flexibele huurcontracten gehanteerd. Naast het huren van een fulltime kantoorruimte is het...

City Centre Maastricht biedt startende bedrijven, maar ook grote ondernemingen betaalbare kantoorruimte met optimale flexibiliteit en uitstekende faciliteiten.
De kantoren zijn volledig gestoffeerd en voorzien van een moderne en comfortabele inrichting. Naast tal van aantrekkelijke faciliteiten worden er flexibele huurcontracten gehanteerd. Naast het huren van een fulltime kantoorruimte is het ook mogelijk om een flexwerkplek, gedeeld kantoor of virtueel kantoor te huren.

Locatie:
Regus City Centre Maastricht bevindt zich direct naast het Centraal Station van Maastricht in het markante kantoorgebouw “de Colonel”, op loopafstand van het stadscentrum van Maastricht.

Bereikbaarheid:
Zowel per auto als per openbaar vervoer uitstekend bereikbaar.

Mogelijkheden:
Volledig uitgerust kantoor.
Of u nu een eenmanszaak bent of een bedrijf met meer dan 20 man personeel, u vindt hier gegarandeerd een volledig geoutilleerd kantoor, voorzien van de modernste IT- en telecomapparatuur, direct te aanvaarden en binnen uw budgettaire mogelijkheden.
– Receptie- en administratiediensten om uw post en telefoontjes af te handelen
– All-in kostprijs, inclusief huur, bijkomende kosten, servicekosten, verzekering en gas, water en elektriciteit.
– Kantoor voorzien van uw eigen huisstijl en displays.

Gedeeld kantoor:
Profiteer van de voordelen van een eigen werkplek, zonder vast huurcontract.
– Persoonlijke werkplek in een open kantoor.
– Inclusief alle IT- en telecomfaciliteiten die u nodig hebt.
– U betaalt alleen voor de tijd dat u de werkplek gebruikt, al vanaf 5 dagen per maand.

Flexibele werkplek:
Zijn uw medewerkers regelmatig op pad? Profiteer van de voordelen van een flexibele werkplek die beschikbaar is als uw medewerkers er gebruik van moeten maken.
– U bespaart geld: geen investering vereist.
– Inclusief IT- en telecomfaciliteiten en administratieve ondersteuning.
– Uw eigen huisstijl en displays.
– Extra ruimte beschikbaar: volledig gebruik van vergaderruimte, en business lounges.

Virtueel kantoor:
– Een opvallend zakenadres voor een uitstekende uitstraling.
– Een lokaal telefoonnummer met persoonlijke voicemail
– Professionele telefoonbeantwoording service.
– Post ontvangen en doorsturen volgens uw instructies
– Secretariële ondersteuning bij de hand.
– Een paar dagen per maand uw eigen, compleet ingerichte kantoor.

Voorzieningen Regus City Centre Maastricht:
– 24 uur toegang;
– Voicemail;
– Business Lounge; (dit geldt niet alleen voor City Centre Maastricht, maar ook de 60 andere business lounges in Nederland kunnen zonder meerkosten gebruikt worden)
– Lift;
– Bezoekersparkeerplaatsen;
– Vergaderruimten;
– Goede vervoersverbindingen;
– Locatie nabij stadscentrum;
– Faciliteiten voor mindervalide;
– Studio voor videoconferenties;
– Snelle toegang tot internet, configuratie volledig naar wens mogelijk;
– Verkoopautomaten;
– Broodjesservice;
– gebruik van de keukenfaciliteiten, inclusief servies en bestek;
– archiefkasten;
– kantoorinrichting inclusief kunst en decoratie;
– dagelijkse schoonmaak kantoorruimte;
– dagelijkse schoonmaak algemene ruimtes;
– glasbewassing binnen- en buitenzijde;
– alarmsysteem met opvolging via de meldkamer.

Parkeren:
Parkeren in ondergrondse parkeergarage.

Prijs: € 250 - € 750
Type: huur
M2: In units vanaf 10m2

Adresgegevens

  • Adres:

  • Stationsplein 8-K

  • Postcode:

  • 6221BT

  • Plaats:

  • Maastricht

  • Land:

  • Nederland

Kantoorpand inclusief

  • - (Eigen) parkeergelegenheid of parkeergarage in de omgeving

  • - Bereikbaar via openbaar vervoer

  • - Gelegen in het centrum

  • - Uitvalsweg naar snelweg

  • - Horeca gelegenheden

  • - Hotels

  • - Fax

  • - Post adres

  • - Receptie(dienst) aanwezig

  • - Telefoon beantwoord service

  • - Vergaderruimte

  • - Video conference

  • - Wifi + high speed internet

  • - (Camera) beveiliging

  • - Airconditioning

  • - Alarm

  • - Business lounge

  • - Cleaning

  • - Lift

  • - Restaurant / Cafetaria aanwezig

  • - Toegang voor invaliden

Kaart (Google Maps)

GRATIS REAGEREN

Geheel vrijblijvend meer informatie ontvangen over deze werkplek? Vul uw gegevens in, en u komt in contact met de eigenaar van dit object (zonder tussenpersoon).

Sorry! U heeft niet alle informatie ingevuld. Vul ze alsjeblieft in.

Uw gegevens worden verzonden via een beveiligde SSL verbinding

Wij maken gebruik van een Privacy Statement .