Gratis Ebook: 3 blunders waardoor je veel extra geld kwijt bent aan het huren van kantoor

Lees het Ebook en ontdek:

  • Hoe een makelaar de groei van je onderneming in de weg kan staan
  • In welke situatie je vast blijft zitten aan een vervelend huurcontract
  • Wanneer je met onnodige ruimte blijft zitten waar je wel voor moet betalen

...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.

Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om het leukste kantoor van Nederland te vinden

Deze accessoires zijn onmisbaar op kantoor

| door

De juiste aankleding op kantoor brengt veel voordelen met zich mee. Denk hierbij aan het verhogen van de motivatie, de onderlinge band tussen collega’s en het versterken van de liefde voor het bedrijf.

Maar wat is dan eigenlijk de juiste aankleding?

Het voorzien in behoeftes van werknemers

Iedere werknemer heeft andere behoeftes. Wel zijn er een aantal basisbehoeftes waar een werkgever aan moet voldoen. Dit is een positief werkklimaat, het ergens bijhoren, zich competent voelen en autonomie.

Om aan een behoefte zoals een positief werkklimaat te voldoen kan de werkgever bijvoorbeeld zorgen voor rust. Een slordige werkomgeving zorgt voor een rommelige sfeer. Tevens werkt dit niet efficiënt.

Een manier om dit tegen te gaan kan de aanschaf van lockers zijn, hiermee kun werknemers hun spullen opbergen en wordt rust gecreëerd op de de werkvloer.

Welke stijl past bij mijn kantoor?

Ieder kantoor heeft zijn eigen stijl. Het is belangrijk om in de aankleding van jouw kantoor er rekening mee te houden wat jij wilt uitstralen als bedrijf of ondernemer.

De kwaliteit van het werk dat jij levert als bedrijf moet terugkomen in de stijl van jouw kantoor. Een bedrijf dat schoonheidsproducten verkoopt heeft bijvoorbeeld geen compleet zwart kantoor.

Dan zou er geen match zitten tussen de tone of voice van het bedrijf en de kantoor uitstraling.

Welke aankleding heeft een kantoor nodig?

Naast de noodzakelijke accessoires zoals tafels, stoelen en apparatuur is het belangrijk om te zorgen voor een warme omgeving. Het begrip “een warme omgeving” klinkt een beetje vaag.

Eigenlijk staat dit woord lijnrecht tegenover een kille omgeving. Wij mensen hebben de behoefte aan een warme omgeving net als thuis. Denk hierbij aan het neerzetten van planten, het zorgen voor plekjes om te relaxen of het neerzetten van een radio.

Door een kantoor met deze middelen aan te kleden krijgt een werknemer een thuisgevoel, dit is draagt bij aan een verbeterde werkhouding.

Het kopen van accessoires voor een kantoor

Het is lastig om de juiste accessoires voor op kantoor te vinden. Als je deze accessoires koopt wil je dit het liefste in een stijl doen. Dit omdat je hiermee de uitstraling van een kantoor versterkt.

Wel kan het lastig zijn om om accessoires van verschillende bedrijven te combineren. Daarom is het slim om deze aankleding te kopen bij één bedrijf en niet meerdere.

Bijvoorbeeld bij ghala, want dit bedrijf is gespecialiseerd in artikelen voor op kantoor.

Dit artikel is geschreven door Danny Verhoeven, eigenaar Kantoorruimtevinden.nl. Ik onderneem al velen jaren op internet, maar help je ook graag met het vinden van een geschikte werkplek.

Volg mij op social media: LinkedIn, Twitter, Google+ en Facebook.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Verified by MonsterInsights