Gratis Ebook: 3 blunders waardoor je veel extra geld kwijt bent aan het huren van kantoor

Lees het Ebook en ontdek:

  • Hoe een makelaar de groei van je onderneming in de weg kan staan
  • In welke situatie je vast blijft zitten aan een vervelend huurcontract
  • Wanneer je met onnodige ruimte blijft zitten waar je wel voor moet betalen

...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.

Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om het leukste kantoor van Nederland te vinden

Kato tovert jouw hele pand om!

| door

Vandaag de dag is een kantoor een verlengstuk van jouw bedrijf. Saaie witte muren en hokjes zijn niet meer van deze tijd, en worden dan ook gezien als ouderwets. Daarnaast zijn een paar planten en schilderijen helaas niet genoeg om sfeer te brengen.

Wij raden je daarom aan om iemand in te huren die de projectinrichting voor jou bedrijf om handen neemt. Op deze manier weet je zeker dat jouw bedrijf en het kantoor er straks uniek en geweldig uit komen te zien.

Wil je meer weten over projectinrichting? Dan raden wij je aan om deze blog door te lezen!

Experts die de ruimte inrichten

Wij raden je zeker aan om een expert de ruimte in te laten richten. Zo weet je zeker dat alles wordt benut om het zo goed mogelijk in te richten. Om te beginnen hebben professionals verstand van de inrichting als geen ander.

Het is makkelijk gedaan om alles even ergens neer te zetten, maar specialisten houden rekening met de dingen die later voor comfort kunnen zorgen. Denk hierbij aan de juiste plek voor de printer, het koffiezetapparaat, de vergadertafel en ga zo maar door.

Omdat de specialisten die vaker hebben gedaan, weten ze ook wat de ergernissen zijn, hierdoor voorkom je dat er ergernissen worden toegevoegd aan de kantoorruimte. Deze worden van tevoren ingecalculeerd en vermeden. Een goede kantoorinrichting is een inrichting die prettig is en comfortabel is tijdens het werken.

Daarnaast moet je je eigen kantoor natuurlijk ook mooi vinden. Om voor al deze zaken te zorgen kan er van tevoren een goed gesprek gehouden worden om onder meer uw wensen duidelijk door te nemen.

De voorbereidingen die je moet treffen

De juiste voorbereiding is het halve werk. Tot een voorbereiding behoren bijvoorbeeld moodboards en plattegronden. Een plattegrond die je goed doorneemt kan zorgend dat je toch ineens beseft dat iets ergens anders plaatsen net wat fijner kan zijn.

Indien je het hele kantoor al hebt ingericht kan het best een lastige opgave worden om zoiets nog te veranderen. Tevens kan op een plattegrond alles erg realistisch worden getekend.

De afmetingen worden erbij gezet en er kan bijvoorbeeld een schaal wordt berekend om alles goed in verhouding te houden met elkaar.

Dit artikel is geschreven door Danny Verhoeven, eigenaar Kantoorruimtevinden.nl. Ik onderneem al velen jaren op internet, maar help je ook graag met het vinden van een geschikte werkplek.

Volg mij op social media: LinkedIn, Twitter, Google+ en Facebook.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.