Lees het Ebook en ontdek:
...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.
Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om je website onweerstaanbaar te maken
Bezoekers van je website verwelkomen klinkt misschien beschaafd, maar is eigenlijk niet nodig.
Wat zegt het zinnetje “Welkom op de website van Makelaardij X?” eigenlijk?
Twee dingen: je bent nu op de website van Makelaardij X en je bent van harte welkom.
Maar wist de bezoeker dat beide niet allang?
Websites waarbij de bezoeker niet welkom is zijn er nauwelijks, en omdat je logo bovenaan in beeld staat is het ook direct herkenbaar dat deze persoon is aangekomen bij Makelaardij X.
[the_ad id=’28752′]
De ruimte die een welkomstbericht in beslag neemt kan je veel beter vervangen door een informatieve kop.
Een informatieve kop die je bezoeker duidelijk maakt wat hij kan verwachten en hoe jij zijn probleem gaat oplossen.
Hoe je dit doet?
Google hecht veel waarde aan content. Een kop is het eerste dat Google te zien krijgt en dus uit moet opmaken waar de website over gaat.
Door je bezoekers welkom te heten in de kop is het voor Google onmogelijk om te bepalen waar je website over gaat.
En daarmee nemen je kansen om te scoren op dat ene zoekwoord af.
Het schrijven van een informatieve kop is daarmee de eerste en makkelijkste stap om beter vindbaar te worden in Google.
Conclusie: zeg geen welkom, maar laat het zo voelen.
Door gebruikers de best mogelijke ervaring op je website te geven en een oplossing voor hun problemen te bieden.
Enkele tips om gebruikers een betere ervaring te bieden op je makelaarswebsite:
Succes!
Danny Verhoeven
KRV Kantoorproducten helpt ondernemers bij het vinden en inrichten van werkplekken.
Zo bestaat ons assortiment onder andere uit:
[su_spacer size=”10″]
En diverse vastgoedmarketing producten:
[su_spacer size=”10″]
De belangrijkste reden waarom ik afhaak op een site zijn flagrante taalfouten. Als in “De belangrijkste reden waarom men zich niet voor je nieuwsbrief aanmelD.”