Lees het Ebook en ontdek:
...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.
Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om je website onweerstaanbaar te maken
Je herkent ze waarschijnlijk direct; Google lokale zoekresultaten.
Een zoekopdracht naar “Makelaar Utrecht” toont de lokale resultaten bovenaan.
Zowel op mobiel als desktop.
Snel zichtbaar in Google met je makelaardij? Dan moet je dus aan de slag met deze lokale resultaten.
[the_ad id=’28752′]
Voordat je kan beginnen met het veroveren van die nummer een positie, moet je een account aanmaken bij Google mijn bedrijf.
Pak je voorsprong op je concurrent(en) al bij aanmelding.
Een aantal tips:
[su_spacer size=”10″]
Uit recent onderzoek is gebleken, en Google geeft dat zelf ook aan, dat de reviews die op je vermelding worden geplaatst van groot belang zijn voor de positie in de lokale zoekresultaten.
Behalve op je eigen website en Facebook is het ook belangrijk om reviews te verzamelen voor Google mijn bedrijf.
Direct aan de slag? Zo maak je een directe link voor klanten om reviews achter te laten.
Behalve je eigen website, Google mijn bedrijf zijn er natuurlijk nog veel meer plekken waar je een bedrijfsvermelding aan kan maken.
Match je deze exact met de (adres)gegevens die je hebt ingevuld bij Google mijn bedrijf?
Dan scoor je punten, en kan Google dat matchen aan je bedrijfsvermelding.
Enkele websites waar je gratis kan aanmelden:
[su_spacer size=”10″]
Bonus tip: Google op “Bedrijfsgids” in combinatie met je plaatsnaam.
Succes!
Danny Verhoeven
Leave a Reply