Gratis Ebook: 3 blunders waardoor je veel extra geld kwijt bent aan het huren van kantoor

Lees het Ebook en ontdek:

  • Hoe een makelaar de groei van je onderneming in de weg kan staan
  • In welke situatie je vast blijft zitten aan een vervelend huurcontract
  • Wanneer je met onnodige ruimte blijft zitten waar je wel voor moet betalen

...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.

Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om het leukste kantoor van Nederland te vinden

Hoe kom je aan extra opslagruimte als kantoor beheerder?

| door

Stel je bent kantoorbeheerder en hebt plotseling dringend behoefte aan opslagruimte in Nederland, denk dan eens aan de mogelijkheden die Shurgard.nl te bieden heeft.

Met een uitgekiend systeem wordt jij gewezen op de voor jou ideale opslagruimte bij je in de buurt.

Prima klimatologische omstandigheden

Het is heel simpel; je maakt gebruik van de ruimtecalculator voor opslagruimte berekenen, je voert je postcode in en binnen een mum van tijd krijg jij inzichtelijk waar je een opslagruimte kunt huren.

Mooi dichtbij en ruim genoeg. De ruimtes die aangeboden worden variëren in type en omvang, maar bieden altijd veiligheid en goede klimatologische omstandigheden. Je spullen worden niet aangetast door een vochtige omgeving en blijven dus gewoon heel mooi. Met een speciale toegangscode kun je bij je spullen terecht wanneer jij dat wenst en over de veiligheid hoef je je ook al geen zorgen te maken.

Tijdens kantooruren is er steeds toezicht, zoals de bewakingscamera’s ook steeds draaien. In andere uren wordt de boel beveiligd door een beveiligingsbedrijf en ook de persoonlijke toegangscode die je hebt biedt uiteraard weer een stukje extra veiligheid. Geen enkele reden dus om niet voor een opslagruimte te huren als je merkt dat er ruimtegebrek ontstaat en de spullen tijdig een ander onderkomen moeten hebben.

Sluit wel zelf even een verzekering af

Verpak je spullen in dozen, maak de niet te vol, en schrijf op de dozen wat er inzit. Markeer ze van bovenaf en sluit de dozen altijd af. Als je geen geschikte dozen hebt, dan koop je zo gewoon bij de opslag.

Wat je nog wel even moet doen, is een verzekering afsluiten. Hoewel de kans gering is dat er ook maar iets met je spullen gebeurt, doe je er gewoon verstandig aan toch even een verzekering te regelen.

Polis tegen een gereduceerd tarief

Vaak heb je er al een voor vijftien euro per maand, Voor zo’n klein bedrag wil je toch geen enkel risico nemen.

Overigens biedt de aanbieder van de opslagruimte ook een speciale polis aan, waarmee jij je spullen tegen gereduceerd tarief kunt verzekeren.

De huurperiode kan gemakkelijk verlengd worden

Tenslotte: je kunt flexibel huren. Mocht blijken dat de spullen toch langer in opslag moeten blijven, dan is dat geen probleem. Dan wordt de huurperiode gewoon nog even verlengd en wel net zo lang als nodig is. Ook dat is een geruststellende gedachte.

Dit artikel is geschreven door Danny Verhoeven, eigenaar Kantoorruimtevinden.nl. Ik onderneem al velen jaren op internet, maar help je ook graag met het vinden van een geschikte werkplek.

Volg mij op social media: LinkedIn, Twitter, Google+ en Facebook.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.