Lees het Ebook en ontdek:
...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.
Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om het leukste kantoor van Nederland te vinden
Als u een kantoorruimte of coworking-ruimte hebt, of op zoek bent naar een dergelijke ruimte en / of manieren waarop u geld kunt verdienen met die lege stoelen, zoek dan niet verder, hieronder bespreken we de essentiële zaken over wat u moet doen om de zichtbaarheid van uw werkruimte te vergroten.
In dit artikel behandelen we strategieën die u kunt gebruiken om uw eigen ruimtes persoonlijk te vullen, samen met enkele creatieve manieren om uw ruimte te adverteren bij uw lokale gemeenschap.
Het lijdt geen twijfel dat de kantoorruimte markt steeds populairder wordt. Een van de belangrijke elementen is hoe u uw ruimte onderscheidt van de rest? Voordat u verder gaat met een kantoorruimte marketingstrategie, moet u eerst vaststellen waarom mensen zouden moeten overwegen om uw ruimte te gebruiken in plaats van anderen.
Wat zijn de voordelen van uw ruimte ten opzichte van uw concurrenten? Zijn het de voorzieningen, de gemeenschap, de diensten of de niche van uw ruimte? Door te kijken naar wat uw ruimte anders maakt, vergroot u uw kansen op succes. U moet gedetailleerder worden dan alleen esthetiek of een “mooie ruimte” hebben.
Het doel is om iets op de markt te brengen dat niet gemakkelijk kan worden gerepliceerd. Uw leden of potentiële leden zijn op zoek naar iets dat uniek is geïndividualiseerd wanneer ze uw ruimte overwegen. Misschien is het een gevoel van gemeenschap, netwerkmogelijkheden of gewoon meer willen weten over hoe ze hun bedrijf kunnen runnen.
Neem de tijd om naar uw leden te luisteren en biedt waarde in plaats van alleen “ruimte voorzieningen”.
Als u eenmaal achterhaald heeft wat uw niche is, moet u ervoor zorgen dat u uw klanten constant laat weten waarom u anders bent en welke waarde u hen kunt bieden.
Uw boodschap moet worden weerspiegeld in al uw marketingstrategieën. Dit betekent dat u een professionele website moet maken voor uw ruimte. Ja, uw bedrijf is onroerend goed en ja, uw klanten kunnen uw ruimte binnenlopen, maar uw site is een weergave van uw merk en meestal de eerste indruk van uw werkruimte voor de klant.
Onderschat niet de impact die uw website kan hebben als onderdeel van uw verkoopstrategie voor uw ruimte. De eerste indruk is alles!
Uw website up-and-running krijgen is het halve werk. U moet ervoor zorgen dat u de juiste zorg en aandacht besteedt bij het optimaliseren van uw website voor de zoekmachines.
Als uw website slecht presteert, langzaam laadt of niet voor mobiel is geoptimaliseerd, zult u problemen ondervinden bij het verschijnen in de zoekmachines.
Ok, dus u hebt uw berichten voltooid en u hebt een geweldige gebruikerservaring op uw website gecreëerd. Nu is het tijd om uw marketingplan voor kantoorruimte te starten.
Wist u dat door simpelweg uw ruimtes te vermelden en te verifiëren met Google Mijn Bedrijf, u GRATIS uw zichtbaarheid aanzienlijk kunt verbeteren?
Google toont automatisch uw lokale werkruimte aan klanten die op zoek zijn naar uw services, met name in uw regio. Wat is er mooier dan dat?
Als u aan uw SEO-campagne werkt, waarom moet u dan betalen voor advertenties? Helaas kost SEO tijd en zijn kantoorruimte termen zeer concurrerend, dus terwijl u uw autoriteit en zoekwoord rangschikking opbouwt, moet u een advertentiestrategie (met een redelijk budget) implementeren die zich richt op de zoekwoorden met de meeste ‘transactionele’ waarde voor uw ruimte.
Cost-per-click (CPC) is een digitale marketing methode die de hoeveelheid geld meet die voor elke klik wordt betaald. De CPC berekenen kan iedereen doen door de totale kosten van uw klikken te delen door het totale aantal klikken.
CPA betekenis is Cost per action, oftewel voor elke lead ontvangt de marketeer een bepaalde vergoeding. Bij CPA advertenties betaalt u de marketeer een overeengekomen vergoeding voor elk gespecificeerd type actie. Voor leads kan dat een bepaald bedrag betekenen, terwijl voor verkopen dat een bepaald percentage van het verkoopbedrag kan betekenen.
Wat is CPS? CPS betekenis is een vorm van online adverteren waarbij de verkopende partij alleen een bedrag betaald indien er een transactie verricht wordt. CPS-campagnes bieden u mogelijkheden tot hogere inkomsten in vergelijking met andere soorten campagnes.
Creëer sociale media-accounts voor uw ruimte, een eenvoudige maar vaak onderbenutte stap. Social media is een geweldige manier om in contact te komen met uw beoogde klanten.
Of het nu gaat om ledenbetrokkenheid, aankondigingen of zelfs marketing. U kunt uw bereik snel en gratis uitbreiden door in contact te komen met deze relevante gemeenschappen.
Kanalen die u zou moeten overwegen:
Er zijn een aantal manieren waarop sociale media kunnen worden gebruikt om uw ruimte aan uw doelgroep te adverteren. Zorg ervoor dat uw accounts altijd up-to-date zijn en wekelijks worden gebruikt.
Aanbeveling is om een social media kalender te ontwikkelen waarop u een paar keer per week kunt posten.
Ideeën voor posten:
Succes!
Leave a Reply