Lees het Ebook en ontdek:
...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.
Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om het leukste kantoor van Nederland te vinden
Steeds meer mensen zijn zich bewust dat online zichtbaarheid erg belangrijk is, echter vergeten mensen het praktische belang van de vindbaarheid van een bedrijfspand.
Ook offline vindbaarheid is erg belangrijk en vergt in veel gevallen maar een kleine investering waar jaren lang de vruchten van geplukt kunnen worden.
Er zijn veel manieren waardoor je een bedrijfspand vindbaar kan maken, een zeer creatieve manier gebruiken om een bedrijfspand op de kaart te zetten komt de promotie van het bedrijf daarom zeker ten goede.
Misschien wel de meest voorkomende manier van promotie is de zogenaamde ‘gevelreclame’.
Zowat ieder bedrijf beschikt over gevelreclame, dit is dan ook niet raar want door gevel reclame weet de klant dat hij of zij het juiste gebouw inloopt. Wel is het mogelijk om gebruik te maken van creatieve gevelreclame.
Gebruik bijvoorbeeld mooie letters en zet het logo groot op de gevel. Wanneer je beschikt over een leuke slogan dan is het ook mogelijk om deze onder het logo af te beelden.
Het is overigens wel erg belangrijk dat deze gevel reclame verlicht kan worden, hierdoor promoot de winkel zichzelf niet alleen overdag maar ook tijdens de avonduurtjes.
De ultieme manier van promotie is natuurlijk het plaatsen van vlaggen met hierop afgebeeld het logo van een bedrijf.
Vlaggen kunnen aan de weg geplaatst worden, hierdoor is het bedrijf voor iedereen zichtbaar, zelfs voor weggebruikers. Volgens Limeta straalt een vlaggenmast professionaliteit uit en zorgen vlaggen voor extra zichtbaarheid.
Ook is het mogelijk om deze vlaggenmast te voorzien van verlichting, hierdoor is de boodschap 24 uur per dag zichtbaar. Wanneer er geen ruimte is voor een vlaggenmast kun je er ook voor kiezen om banieren te plaatsen.
Dit zijn vlaggen die bevestigd zijn aan het bedrijfspand. De keuze tussen een vlaggenmast of banieren is afhankelijk van de ruimte om het bedrijfspand heen.
Natuurlijk zijn ramen voor extra lichtinval in een gebouw, echter kunnen ramen ook op een creatieve wijze worden gebruikt voor de promotie van je bedrijf.
Een groot prominent raam aan de voorkant van het bedrijfsgebouw is hiervoor wel van belang. Het raam kan gevuld worden met bijvoorbeeld een logo, de slogan van je bedrijf of bijvoorbeeld relevante informatie zoals de openingstijden van het bedrijf.
Natuurlijk is het wel belangrijk dat de raambelettering er zo aantrekkelijk mogelijk uitziet omdat dit het eerste is wat potentiële klanten zien. Zorg er dan ook voor dat het raam regelmatig schoongemaakt wordt.
Leave a Reply