Gratis Ebook: 3 blunders waardoor je veel extra geld kwijt bent aan het huren van kantoor

Lees het Ebook en ontdek:

  • Hoe een makelaar de groei van je onderneming in de weg kan staan
  • In welke situatie je vast blijft zitten aan een vervelend huurcontract
  • Wanneer je met onnodige ruimte blijft zitten waar je wel voor moet betalen

...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.

Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om het leukste kantoor van Nederland te vinden

Nieuw kantoorpand? 3 dingen die moet je laten doen

| door

Heb jij onlangs een geweldige stap met je bedrijf gezet door een nieuw kantoorpand te kopen of huren? Dan zijn er een aantal punten die erg belangrijk zijn.

Dit artikel gaat jou 3 handige tips geven waardoor jij je kantoor goed inricht. Je wilt natuurlijk wel een goede indruk maken op (potentiële) klanten. Dankzij dit artikel gaat dit gegarandeerd goedkomen!

Tip 1: Kies voor een goede stukadoor maar betaal niet teveel

De muren zijn een ontzettend belangrijk onderdeel van je kantoor. Zorg er dan ook voor dat de muren goed gestuukt zijn. Begin hier niet zelf aan maar kies voor een goede stukadoor.

Een goede stukadoor gaat er samen met zijn team voor zorgen dat de muren van jouw pand er mooi uit komen te zien. Echter zal je wel goed op de prijs moeten letten. Er zijn genoeg stukadoors die veel te veel geld vragen.

Een mooi voorbeeld van een partij die dit absoluut niet doet is Stucadoor-expert.nl. Dit bedrijf heeft enorm veel expertise in huis. Zij leveren maatwerk en buiten dat hanteren zij eerlijke prijzen. Deze partij heeft al veel mensen geholpen en zij weten als geen ander hoe zij jouw pand moeten stuken.

Buiten dat is dit een officieel erkend stucbedrijf, dit word je niet zomaar! Deze aanbieder wordt voortdurend getest op de kwaliteit van het werk, de werkwijze en de veiligheid.

Tip 2: zorg voor goede en sfeervolle verlichting

Stucadoor-expert.nl is dus een goede aanbieder voor al het stukwerk. Echter is dit niet het enige waar je aan zult moeten denken als jij net een nieuw pand hebt.

Zo is het bijvoorbeeld ook erg belangrijk dat je goede verlichting hebt. Mensen zullen in een fijne sfeer moeten werken. De verlichting zal dus niet te fel moeten zijn. Buiten dat zal de verlichting er ook voor moeten zorgen dat het gezellig is.

Tip 3: bezoek een expert voor de kantoormeubelen

Het laatste belangrijke punt is het aanschaffen van de kantoormeubelen. Deze zullen er zakelijk en goed uit moeten zien.

Als dit niet het geval is, dan zullen veel klanten afknappen als zij bij jou op kantoor zijn. Zoek daarom een meubelexpert die jou hier perfect bij kan helpen!

Dit artikel is geschreven door Danny Verhoeven, eigenaar Kantoorruimtevinden.nl. Ik onderneem al velen jaren op internet, maar help je ook graag met het vinden van een geschikte werkplek.

Volg mij op social media: LinkedIn, Twitter, Google+ en Facebook.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.