Gratis Ebook: 3 blunders waardoor je veel extra geld kwijt bent aan het huren van kantoor

Lees het Ebook en ontdek:

  • Hoe een makelaar de groei van je onderneming in de weg kan staan
  • In welke situatie je vast blijft zitten aan een vervelend huurcontract
  • Wanneer je met onnodige ruimte blijft zitten waar je wel voor moet betalen

...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.

Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om het leukste kantoor van Nederland te vinden

Wat zijn de kenmerken van een goede promotor?

| door

Heel wat mensen zijn de laatste tijd op zoek naar promotiewerk. Niet zo raar natuurlijk, het is namelijk een ontzettend leuke en diverse bijbaan.

Klik hier als je nog niet weet wat promotiewerk is. In dit artikel zullen wij je laten zien wat de kenmerken zijn van een goede promotor, zo weet je precies of jij voor deze baan geschikt bent!

De belangrijkste eigenschappen

De kenmerken en eigenschappen van iemand die goed is in promotiewerk zullen voornamelijk te maken hebben met wie hij of zij als persoon is.

Het is dan ook echt zo dat niet iedereen geschikt is voor promotiewerk. Iemand die goed wilt zijn in promotiewerk zal de volgende persoonstrekjes moeten vertonen:

  • Passie – Promoters zijn verantwoordelijk voor het publiceren van een product of evenement met als doel de verkoop te verhogen en de merkreputatie te beschermen. Je kunt deze passie uitbeelden door de juiste houding en begrip van wat er gepromoot wordt. Het hebben van passie creëert een positieve houding die klanten en potentiële consumenten aantrekt.
  • Visie – Het hebben van een duidelijke visie is een grote en belangrijke eigenschap voor een promotor. Een goede manier om dit te bereiken is door de voordelen te kennen van wat je promoot. Door duidelijk te maken waarom anderen interesse zouden moeten tonen in het product of evenement, heb je een duidelijk idee waarom andere mensen aandacht aan je zouden moeten besteden.
  • Overtuiging – Deze eigenschap gaat hand in hand met het enthousiasme van de promotor; door het doelpubliek te benaderen, kun je je overtuigingskracht op een ontspannen en vriendelijke manier uitbeelden. Een goede promotor beantwoordt vragen op een eerlijke manier en presenteert informatie op een vooruitstrevende en zelfverzekerde manier. Als je gelooft in wat je promoot, zullen mensen meer geneigd zijn om te luisteren.

Als jij je hier in herkent dan kan het zomaar zijn dat je geschikt bent voor promotiewerk. Het is een ontzettend leuke manier om wat extra’s bij te verdienen en om tegelijkertijd in contact te komen met een hoop mensen.

Houd zeker de openstaande vacatures vanJuice Promotions in de gaten als je wel wat extra geld kunt gebruiken!

Dit artikel is geschreven door Danny Verhoeven, eigenaar Kantoorruimtevinden.nl. Ik onderneem al velen jaren op internet, maar help je ook graag met het vinden van een geschikte werkplek.

Volg mij op social media: LinkedIn, Twitter, Google+ en Facebook.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Verified by MonsterInsights