Gratis Ebook: Maakt jouw website deze 3 dodelijke fouten?

Lees het Ebook en ontdek:

  • 3 blunders waardoor het grootste gedeelte van je bezoekers geen bezichtiging zal inplannen
  • Waarom je aanbod niet vindbaar is in Google
  • De belangrijkste reden waarom men zich niet voor je nieuwsbrief aanmeld

...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.

Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om je website onweerstaanbaar te maken

5 tips voor meer reacties en bezichtigingen op Funda

| door

Je kantoorruimte op Funda plaatsen.

Een logische stap.

Funda is immers de meest bekende vastgoed website.

Maar weet je ook waar je op moet letten bij het plaatsen van je object(en) op Funda?

Voor nog meer reacties op je object(en).

In dit artikel 5 tips voor meer resultaat op Funda in business.

[the_ad id=’28752′]

1. Vermeld de huurprijs

Niet voor niets heeft Funda de huurprijs als eerste filter voor bezoekers geplaatst.

Dat betekent dat de meeste bezoekers willen filteren op prijs.

Door niet je huurprijs te vermelden kom je dus niet bij deze groep in beeld.

Een gemiste kans.

Vermeld de huurprijs daarom altijd!

huurprijs funda

2. Plaats een video en laat 360 graden foto’s maken

Foto’s bieden een goede eerste indruk, maar met video en 360 graden afbeeldingen kan je de zoeker in Funda echt een ervaring bieden.

De drempel om te reageren zal hiermee worden verlaagd.

Je kan mensen online al enthousiast maken.

3. Maak je profielpagina actueel

De profielpagina op Funda is net zo belangrijk als de objecten die je gaat plaatsen.

In het overzicht heeft de zoeker namelijk 2 opties:

  • Klikken op de vermelding (verwijst naar productpagina)
  • Klikken op je naam (verwijst naar de profielpagina)

[su_spacer size=”10″]

overzicht-funda

4. Niet op pagina 1? Overweeg MakelaarsAds of een topobject

Net zoals op Google, Marktplaats of Ebay krijgt op Funda de vermeldingen op pagina 1 de meeste exposure.

Kijk daarom goed op welke plek je staat.

Wil je meer reacties? Overweeg dan MakelaarsAds of een topobject.

funda topobject

Deze makelaars staan bovenaan op pagina 1 vanwege een topobject vermelding

5. Maak professionele teksten en foto’s

Zorg voor een goede basis bij elke vermelding.

Dat wilt zeggen dat je teksten geschreven zijn voor het web en je afbeeldingen plaatst die een goede eerste indruk geeft.

Deze combinatie van tekst en afbeeldingen moet de zoeker overtuigen.

Dat is het laatste zetje dat zij nodig hebben om een bezichtiging in te plannen.

Een aantal tips voor een professionele tekst:

  • Begin de tekst met de belangrijkste voordelen. In de vorm van bullet points.
  • Maak de omschrijving zo kort mogelijk.
  • Gebruik tussenkopjes.
  • Vermeld alleen de belangrijke zaken. Wat onderscheid je concept van de concurrent?
  • Wie zijn er nog meer werkzaam binnen het pand?
  • Vermeld de huurprijs. En wat krijgt de huurder precies voor deze huurprijs?

[su_spacer size=”10″]

Tip: Woning verkopen of verhuren? Huisportaal.nl

Over KRV Kantoorproducten

KRV Kantoorproducten helpt ondernemers bij het vinden en inrichten van werkplekken.

Zo bestaat ons assortiment onder andere uit:

[su_spacer size=”10″]

En diverse vastgoedmarketing producten:

[su_spacer size=”10″]

Dit artikel is geschreven door Danny Verhoeven, eigenaar Kantoorruimtevinden.nl. Ik onderneem al velen jaren op internet, maar help je ook graag met het vinden van een geschikte werkplek.

Volg mij op social media: LinkedIn, Twitter, Google+ en Facebook.

One response to “5 tips voor meer reacties en bezichtigingen op Funda”

  1. Het is inderdaad verstandig om een tekst zo kort mogelijk te laten zijn. Hoe langer de tekst, hoe minder snel iemand de tekst wil lezen. Ik zet daarnaast ook altijd mijn eigen wensen voor een ruimte op papier. Wees specifiek.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Verified by MonsterInsights