Lees het Ebook en ontdek:
...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.
Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om het leukste kantoor van Nederland te vinden
Je hele kantoor ziet er pico bello uit maar die entree, die wilt maar niet lukken. Het is ook een lastige ruimte om vorm te geven.
Bezoekers brengen er weinig tijd door, maar moeten toch alles hebben dat aan hun wensen voldoet. Een tevreden klant begint bij de eerste indruk natuurlijk!
Met deze tips kun je de entree van jou kantoor gemakkelijk en snel omtoveren naar alles wat een wachtende klant nodig heeft.
Ten eerste is het van groot belang dat de klant bij de entree al merkt dat ze jouw kantoor binnengewandeld zijn. Door gebruik te maken van op elkaar afgestemde visuele uitingen kun je van een simpele entree een mooi geheel maken.
Een reclamebord met je laatste actie, visitekaartjes naar de nieuwe website of kliklijsten met mooie posters. Zolang jouw onderneming maar subtiel vertegenwoordigd is.
Alle benodigde reclamematerialen kun je gemakkelijk online bestellen op Reclamematerialen.com.
Geef de wachtende klant ook vooral iets te doen. Tijdschriften, puzzelboeken of informatieve folders in folderhouders geven genoeg leesvoer om de wachtende klant kort bezig te houden.
Alles is beter dan ongeduldig op de klok kijken.
Zorg er vooral voor er comfortabele wachtplaats aangeboden wordt. Of het nu grote banken zijn of kleine stoelen; ze moeten comfortabel zijn en lekker zitten. Op deze manier is iets langer wachten vaak ook geen probleem.
Kleed de entree gezellig aan. Maak het niet te huiselijk of te persoonlijk, maar decoreer met smaak en passend bij jou onderneming.
Haal ook zeker de natuur naar binnen. Planten en natuurlijke materialen misstaan in geen enkele ruimte en geven een fijne, rustige sfeer. Daarbij verbeteren planten de luchtkwaliteit.
Het eerste stukje service dat jij deze (toekomstige) klant gaat bieden begint bij de deur.
Verwelkom de klant en biedt ze iets te drinken aan. Houdt de wachtende klant op de hoogte van de eventuele wachttijd en laat het zeker even weten wanneer de afspraak gereed is.
Plaats eventueel een waterhouder in de entree zodat iedereen gemakkelijk zelf wat water kan pakken in geval van dorst. Koekjes of snoepjes op een tafeltje naast de wachtplaats of de entreebalie zijn ook zeker geen slecht idee.
Of je het nu aan de klant zelf overlaat of graag een beetje extra service biedt; je kan zeker baad hebben bij een mini keukentje.
Een plek waar een kopje koffie, thee of een glaasje water ingeschonken kan worden. Eventueel zelfs met de mogelijkheid tot een klein hapje. Op deze manier voorzie je in alle mogelijke behoeften van de wachtende klant!
Leave a Reply