Gratis Ebook: Maakt jouw website deze 3 dodelijke fouten?

Lees het Ebook en ontdek:

  • 3 blunders waardoor het grootste gedeelte van je bezoekers geen bezichtiging zal inplannen
  • Waarom je aanbod niet vindbaar is in Google
  • De belangrijkste reden waarom men zich niet voor je nieuwsbrief aanmeld

...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.

Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om je website onweerstaanbaar te maken

665 extra leads door een simpele aanpassing…

| door

De tip die ik je vandaag ga geven heb ik al in begin van Kantoorruimtevinden.nl gebruikt, en heeft mij enorm veel extra leads opgeleverd.

In de 3 maanden dat Kantoorruimtevinden.nl live is heeft het zelfs 665 extra leads opgeleverd, naast 1.000 leads die we elke maand ontvangen.

[the_ad id=’28752′]

Laat je bezoeker een algemene zoekopdracht plaatsen

Hoe wij aan deze 665 extra leads zijn gekomen? Simpel. We hebben een link naar een formulier op elke pagina op onze website geplaatst waar bezoekers hun zoekopdracht kunnen plaatsen.

De reden van dit succes? Men heeft steeds meer haast, en niet iedereen heeft de tijd om uitgebreid te gaan zoeken om dat ene object te vinden dat voldoet aan al zijn wensen.

De snelste manier voor deze bezoeker om geholpen te worden met zijn zoekvraag is door deze via een simpel formulier kenbaar te maken op je website.

Niet iedereen wilt zelf zoeken, maar bediend worden!

De ondernemers die zo’n algemene zoekopdracht op onze website plaatsen hebben geen zin of tijd om zelf te zoeken.

Zij willen geadviseerd worden op basis van hun behoeften en budget.

Zonder dit formulier op Kantoorruimtevinden.nl te hebben geplaatst had ik dus tot nu toe 665 leads mis gelopen… Dat gaat jou toch niet gebeuren?

Pro tip: plaats een call to action button tussen het aanbod

De beste manier om deze bezoekers hun zoekopdracht te laten plaatsen op je website is door een call to action button tussen het aanbod te plaatsen.

Dit heb ik onder andere gedaan op het overzicht van kantoorpanden in Amsterdam.

Wanneer je daar iets naar onder gaat scrollen kom je een button tegen: “Geen geschikte pand kunnen vinden? Gratis zoekopdracht plaatsen”

Behalve dat je op elke pagina moet gaan linken (zoals ik bovenaan de website heb gedaan) is het ook verstandig om deze call to action tussen het aanbod te gebruiken.

Geloof je het niet?

Kijk dan nu maar even op de homepage van Kantoorruimtevinden.nl. Bij “Actueel” vind je alle activiteiten die tot nu toe zijn gebeurd op de website.

Zo zijn er:

  • 875 kantoorpanden geplaatst.
  • 598 actieve gebruikers. En
  • 665 algemene zoekopdrachten online

Conclusie

Biedt je bezoekers behalve het direct reageren op een specifieke locatie een extra manier om snel zijn zoekopdracht kenbaar te maken.

Een formulier waar hij zijn algemene zoekopdracht kan plaatsen is voor ons een succesvolle manier gebleken.

Veel succes!

Danny Verhoeven
Kantoorruimtevinden.nl

Over KRV Kantoorproducten

KRV Kantoorproducten helpt ondernemers bij het vinden en inrichten van werkplekken.

Zo bestaat ons assortiment onder andere uit:

[su_spacer size=”10″]

En diverse vastgoedmarketing producten:

[su_spacer size=”10″]

Dit artikel is geschreven door Danny Verhoeven, eigenaar Kantoorruimtevinden.nl. Ik onderneem al velen jaren op internet, maar help je ook graag met het vinden van een geschikte werkplek.

Volg mij op social media: LinkedIn, Twitter, Google+ en Facebook.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.