Lees het Ebook en ontdek:
...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.
Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om het leukste kantoor van Nederland te vinden
Je wilt ook klanten gaan ontvangen op de locatie waar je kantoorruimte gaat huren?
Dan is het verstandig om gebruik te maken van een receptiedienst.
Deze receptioniste ontvangt je klanten bij binnenkomst, maar kan ook de telefoon voor je opnemen en zorgen voor de postafhandeling.
[the_ad id=’28752′]
Wanneer een klant professioneel wordt ontvangen geeft dat een goede eerste indruk.
Een receptioniste heeft hier namelijk ervaring mee en voor gestudeerd.
De kosten van een receptiedienst zijn per verhuurder verschillend.
Huur je kantoorruimte in een bedrijfsverzamelgebouw of business center, dan deel je deze kosten met de andere aanwezige bedrijven.
De kosten voor deze dienst worden dan verwerkt in de huurprijs.
Het is aan te raden om een receptiedienst af te nemen in een bedrijfsverzamelgebouw of business center.
Dat is velen malen goedkoper, dan wanneer je zelf een receptioniste in dienst moet nemen.
Tenzij je hier budget voor vrij kan maken en een conventionele kantoorruimte gaat huren.
KRV Kantoorproducten helpt ondernemers bij het vinden en inrichten van werkplekken.
Zo bestaat ons assortiment onder andere uit:
[su_spacer size=”10″]
En diverse vastgoedmarketing producten:
[su_spacer size=”10″]
Leave a Reply