Lees het Ebook en ontdek:
...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.
Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om het leukste kantoor van Nederland te vinden
Wanneer je op zoek bent naar geschikte woonruimte zal je meestal de makelaar inschakelen. Is dat ook nodig wanneer je kantoorruimte gaat huren?
In dit artikel zal ik je uitleggen hoe je te werk kan gaan om een geschikte kantoorruimte te vinden.
[the_ad id=’28752′]
Het grote verschil met de woningmarkt is dat op de kantorenmarkt gebouw eigenaren zelf hun marketing doen. Dat wilt zeggen dat zij in de meeste gevallen in ieder geval een website hebben.
Op deze manier kan je direct in contact komen met een kantoorruimte verhuurder zonder tussen komst van een makelaar.
Het meest voor de hand liggende voordeel is natuurlijk snelheid.
Doordat je zelf kan zoeken naar kantoorruimte kan je in principe in 1 dag meerdere aanbieders benaderen. En wellicht morgen al een bezichtiging in plannen.
Andere voordelen zijn:
Als vertrekpunt adviseer ik je altijd om eerst rond te vragen in je eigen netwerk, en vergeet daarbij social media niet.
Andere handige tips zijn:
Oja, en de website waar je nu op bent is wellicht ook handig om een kantoorruimte te vinden.
Het grootste voordeel van een makelaar is natuurlijk zijn kennis en netwerk.
Vooral wanneer je op zoek bent naar een kantoorruimte dat lastig te vinden is kan een makelaar uitkomst bieden.
Daarnaast als je gaat zoeken via Funda is de kans groot dat je bij een makelaar uit komt. Vaak zetten bepaalde verhuurders makelaars in om huurders te vinden.
Deze werkplekken zijn dan enkel te huren via een makelaar. Soms heb je daarom geen keuze wanneer je een specifiek pand in gedachte hebt.
Succes!
Danny Verhoeven
KRV Kantoorproducten helpt ondernemers bij het vinden en inrichten van werkplekken.
Zo bestaat ons assortiment onder andere uit:
[su_spacer size=”10″]
En diverse vastgoedmarketing producten:
[su_spacer size=”10″]
Netwerken inderdaad. Zo is het mij ook gelukt.