Gratis Ebook: 3 blunders waardoor je veel extra geld kwijt bent aan het huren van kantoor

Lees het Ebook en ontdek:

  • Hoe een makelaar de groei van je onderneming in de weg kan staan
  • In welke situatie je vast blijft zitten aan een vervelend huurcontract
  • Wanneer je met onnodige ruimte blijft zitten waar je wel voor moet betalen

...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.

Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om het leukste kantoor van Nederland te vinden

Vier stappen die je moet zetten nadat je een kantoorruimte hebt gevonden

| door

Als je een bedrijf hebt of van plan bent om er een te beginnen, is het kiezen van de juiste kantoorruimte essentieel. Een goede locatie kan je helpen om meer productiviteit en groei te bereiken in jouw bedrijf. Maar als je eenmaal de perfecte kantoorruimte voor jouw bedrijf hebt gevonden, zijn er nog verschillende stappen die je moet zetten voordat alles operationeel is. In dit artikel geven we een overzicht van vier stappen die je moet zetten nadat je een kantoorruimte hebt gevonden.

Het kantoor inrichten

In de eerste plaats is het van groot belang om je kantoorruimte in te richten. Je moet een ruimte zo goed mogelijk benutten door meubilair, apparatuur en accessoires toe te voegen die de functionaliteit van je ruimte verhogen. Bij het inrichten is het aan te raden om je te richten op een comfortabel, gezellig en inspirerend interieur dat aansluit bij de identiteit en missie van je bedrijf. Op deze manier kun je jouw kantoorruimte optimaal benutten om je bedrijfswerkzaamheden te verrichten.

Kantoorbenodigdheden in huis halen

Ten tweede is het zaak om de juiste kantoorbenodigdheden in huis te halen. Denk dan met name aan spullen zoals kantoorartikelen zoals pennen, papier, printers, etc. Daarbij is het raadzaam om naar een betrouwbare aanbieder te gaan om dit soort producten in huis te halen, zoals Kantoorstore.be. Op deze manier ben je er namelijk zeker van dat je de beste kantoorbenodigdheden hebt aangeschaft en niet iets tekort komt op dit vlak.

Zakelijke abonnementen afsluiten

Verder is het aan te raden om zakelijke abonnementen af te sluiten, zoals een telefoonabonnement en internetverbinding. Op deze manier kun je in contact blijven met je personeel en klanten. Ook kun je zo het internet goed benutten om informatie op te zoeken en je administratieve werkzaamheden te verrichten. Een zakelijk abonnement is gunstiger doordat je voordeliger uit bent dan bij het afsluiten van een particulier abonnement, want de btw kun je hiervoor probleemloos terugvragen van de fiscus.

Een schoonmaker regelen

Tot slot is een schoonmaker regelen iets waar je aan moet denken. Een nette en verzorgde kantoorruimte is essentieel als je professioneel over wilt komen bij personeel, klanten en bezoekers. Bovendien zal dit ervoor zorgen dat je productief blijft. Daarom is het aan te raden om een schoonmaker in te huren die verantwoordelijk is voor het onderhoud van jouw kantoorruimte.

Al met al zul je wanneer je een kantoorruimte hebt gevonden verschillende stappen moeten zetten voordat je bedrijf operationeel is. Het is van cruciaal belang dat je deze stappen met zorg uitvoert, zodat je bedrijf optimaal kan functioneren. We hopen dat dit artikel je geholpen heeft en dat je straks de perfecte kantoorruimte hebt ingericht dat aan al je eisen voldoet.

Dit artikel is geschreven door Danny Verhoeven, eigenaar Kantoorruimtevinden.nl. Ik onderneem al velen jaren op internet, maar help je ook graag met het vinden van een geschikte werkplek.

Volg mij op social media: LinkedIn, Twitter, Google+ en Facebook.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Verified by MonsterInsights