Gratis Ebook: 3 blunders waardoor je veel extra geld kwijt bent aan het huren van kantoor

Lees het Ebook en ontdek:

  • Hoe een makelaar de groei van je onderneming in de weg kan staan
  • In welke situatie je vast blijft zitten aan een vervelend huurcontract
  • Wanneer je met onnodige ruimte blijft zitten waar je wel voor moet betalen

...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.

Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om het leukste kantoor van Nederland te vinden

Zo haal je de investering van je kantoor er weer uit…

| door

zo haal je de investering van je kantoor er weer uit
Maar weinig ondernemers weten het, maar wanneer je een kantoorruimte gaat huren is het vaak ook mogelijk om gebruik te maken van een receptiedienst.

In dit artikel ga ik je uitleggen wat een receptiedienst is, wat je er van kan verwachten en hoe het ervoor zorgt dat jij de investering uit je kantoor haalt.

[the_ad id=’28752′]

Wat is een receptiedienst?

Een receptiedienst binnen een bedrijfsverzamelgebouw of business center zorgt er voor dat je klanten vriendelijk worden ontvangen.

Ook nemen zij de telefoon voor je op en zorgen voor de post afhandeling. Je kan een receptiedienst dus zien als een verlengstuk voor je onderneming.

Niet zo duur als denkt

Omdat je in een bedrijfsverzamelgebouw of business center de kosten met andere ondernemers draagt, is de drempel om een receptiedienst af te nemen laag.

Wanneer meerdere ondernemers gebruik maken van deze dienst, kan de verhuurder dit tegen een (laag) extra maand bedrag aanbieden.

Hoe haal ik de investering er weer uit?

Door voor de lage extra kosten een receptiedienst af te nemen. Normaal gesproken zou je hier namelijk iemand voor in dienst moeten nemen.

In verhouding tot loonkosten van een receptioniste is een receptiedienst zelfs extreem laag.

Wanneer je een klein kantoor van 1 persoon gaat huren zijn waarschijnlijk zelfs de totale huurkosten lager, dan wanneer je een receptioniste in dienst zou moeten nemen.

vanuit dit perspectief bekeken is het huren van kantoorruimte erg goedkoop. Dit in tegenstelling wanneer je alles zelf zou moeten doen, en een eigen receptiedienst zou moeten inrichten.

Conclusie

Wanneer je budget het toe laat adviseer ik altijd om een receptiedienst binnen het kantoorpand af te nemen.

Tegen een gering extra maandbedrag beschik je hierbij over een volledige receptiedienst die de telefoon voor je op neemt en zorgt voor de postafhandeling.

Normaal gesproken zou je hiervoor een receptioniste in dienst moeten nemen. Alleen de loonkosten zullen daarbij al hoger zijn dan je totale huurprijs bij een kantoorruimte voor 1 persoon.

Vanuit dit perspectief haal je de investering van je kantoor er zo weer uit!

Over KRV Kantoorproducten

KRV Kantoorproducten helpt ondernemers bij het vinden en inrichten van werkplekken.

Zo bestaat ons assortiment onder andere uit:

[su_spacer size=”10″]

En diverse vastgoedmarketing producten:

[su_spacer size=”10″]

Dit artikel is geschreven door Danny Verhoeven, eigenaar Kantoorruimtevinden.nl. Ik onderneem al velen jaren op internet, maar help je ook graag met het vinden van een geschikte werkplek.

Volg mij op social media: LinkedIn, Twitter, Google+ en Facebook.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.