Gratis Ebook: 3 blunders waardoor je veel extra geld kwijt bent aan het huren van kantoor

Lees het Ebook en ontdek:

  • Hoe een makelaar de groei van je onderneming in de weg kan staan
  • In welke situatie je vast blijft zitten aan een vervelend huurcontract
  • Wanneer je met onnodige ruimte blijft zitten waar je wel voor moet betalen

...en zie direct praktische tips om dit op te lossen.

Je krijgt ook wekelijks een gratis tip om het leukste kantoor van Nederland te vinden

Wat is een conventionele kantoorruimte?

| door

Bij een conventionele kantoorruimte huur je een kale ruimte tegen een vaste huurprijs per vierkante meter / jaar.

Een ander belangrijk aspect van een conventionele kantoorruimte is dat de huurperiode niet flexibel is, maar je huurt voor meerdere jaren.

Huurperiodes van 5, 10 of 15 jaar zijn gebruikelijk bij een conventionele kantoorruimte.

[the_ad id=’28752′]

Tijd en budget nodig

In tegenstelling tot bijvoorbeeld een bedrijfsverzamelgebouw of business center heb je voor een conventionele kantoorruimte meer tijd en budget nodig.

Het kantoor moet je zelf inrichten.

Alle kosten hiervoor draag je zelf.

Enkele zaken die je zelf moet regelen:

  • Kantoormeubilair (bureau, stoelen, archiefkasten)
  • Voerbedekking
  • Stroom
  • Gas
  • Water
  • Verzekeringen
  • Telefoon
  • Internet
  • Servicekosten zoals; Een receptionist, Postafhandeling
  • Kosten van de receptie
  • Drankapparatuur (voor koffie, thee en frisdrank)
  • Printer/Kopieerapparaat

[su_spacer size=”20″]

Maar ook moet je aan aanvullende diensten denken en deze meenemen in je budget, zoals:

  • Vergaderruimte (inclusief beamer)
  • Beveiliging
  • Parkeerplaats

[su_spacer size=”20″]

Zelf je identiteit bepalen

Het grootste voordeel van een conventionele kantoorruimte is dat je zelf je identiteit kan bepalen.

Waar je bij een bedrijfsverzamelgebouw of business center een kant-en-klare werkplek betrekt, kan je bij een conventionele kantoorruimte alles zelf bepalen.

Over KRV Kantoorproducten

KRV Kantoorproducten helpt ondernemers bij het vinden en inrichten van werkplekken.

Zo bestaat ons assortiment onder andere uit:

[su_spacer size=”10″]

En diverse vastgoedmarketing producten:

[su_spacer size=”10″]

Dit artikel is geschreven door Danny Verhoeven, eigenaar Kantoorruimtevinden.nl. Ik onderneem al velen jaren op internet, maar help je ook graag met het vinden van een geschikte werkplek.

Volg mij op social media: LinkedIn, Twitter, Google+ en Facebook.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Verified by MonsterInsights